Yurttaş harcamayı kesti

featured

GLOBAL bilgi hizmetleri şirketi NielsenlQ, Türkiye’de, sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) perakendesine dair araştırmasını yayınladı. Ekonomik koşulların, kısıtlı hane gelirlerini yönetmek için tüketicileri önlem almaya sevk ettiğini paylaşan NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, hane gelirini yönetmek için ilk üç sırada alınan aksiyonların “gereksiz harcamaları kesmek”, “belirli bir bütçeye bağlı kalmak” ve “en düşük fiyatlı ürünü almak” şeklinde olduğunu söyledi. 

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Zafer Partisi
Zafer Partisi
Giriş Yap

Haberiniz.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!