Türkiye’nin lider, dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladığı bir kampanyayı hayata geçirdi. Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi, Türkiye Futbol Federasyonu A Milli Futbol Takımının resmi sponsoru ve Türkiye Voleybol Federasyonu ana sponsorluklarıyla, Türk sporunu destekleyen Trendyol, “daha çok gencin geleceğin milli sporcusu olabilmesini” amaçlıyor.
Ülkemizin gelecek vaat eden genç milli sporcularının yer aldığı, Trendyol'un "daha çok genç" hedefini anlatan 19 Mayıs için hazırlanan imaj filmi, markanın gelecek nesillere inancını gösteriyor.
Filmin ardından, genç sporcuları motive etmek amacıyla, yapay zeka kullanılarak yenilikçi bir proje hayata geçirildi. Proje kapsamında; 4 genç milli sporcunun 2036 yılında kazandıkları olimpiyat altın madalyalarıyla süslediği geleceğin spor dergisi kapakları yaratıldı.
Genç sporcular Aleyna Ertürk (Eskrim, 17), Ata Ünver (Voleybol, 16), Defne Başyolcu (Voleybol, 17) ve Kuzey Tunçelli’nin (Yüzme, 15), yapay zeka teknolojisi kullanılarak 13 yıl sonraki yüzleri oluşturuldu. Yine yapay zeka yardımıyla genç sporcuların 2036’da imza attıkları başarılar üzerine konuştukları röportajlar hazırlandı.
Film Linki: https://youtu.be/FiXKRujrYlI
Filmin Künyesi
Reklamveren: Trendyol
Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil
Reklam Ajansı: Havas İstanbul
CCO: Volkan Dalkılıç
Kreatif Direktör: Eray Hökelek
Kreatif Ekip Liderleri: Hüseyin Gündüz, Gizem Arlı Sirkeci
Kreatif Ekip: Kamer Hızal, Gökhan Alp Aktaş
Trafik Direktörü: Enhar Giritli Baydar