FETÖ, emniyet veya TSK’ya yerleştireceği örgüt mensuplarını sadakat testinden geçirmiş!
FETÖ’nün mahrem yapılanmasına yönelik Konya merkezli operasyonlarda gözaltına alınan “örgüt abileri”, ifadelerinde yaptıkları sadakat testlerini anlattı.
“FETÖ Evlerine Temiz İnsanlar Gelmeli”
Bu yıl gözaltına alınan, İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi’nde etkin pişmanlıktan faydalanarak itirafçı olan, FETÖ üyesi ‘örgüt abisi’ E.K, sorumlu olduğu eve gelen ‘bölge talebe mesulünün’ öğrencilere askeri okul ve polis okullarına girmeleri yönünde konuşma yaptığını ve buralara temiz insanların gelmesi gerektiğinden bahsettiğini söyledi.
“Yüklü Para İle Dürüstlük Testi”
İtirafçı E.K, gerçek ismini bilmediği “Enes” kod adlı mahrem abinin, grup abileriyle yaptığı toplantıda sorumlu oldukları öğrencileri test etmelerini istediğini dile getirerek, “Askeri okul veya polis okuluna gidecek öğrencilerin sadakatlerini test etmek amacıyla evde görünür bir yere yüklü bir miktarda para bırakılmasını ve bu paranın eksilip eksilmediğini kontrol ederek öğrencilerin ne kadar dürüst olduklarını, saçlarını üç numaraya kestirmelerini isteyerek yapıya ne kadar bağlı olduklarının test edilmesi yönünde talepte bulundu.” ifadelerini kullandı.
“Her Öğrenciye Ayrı Çetele”
Yine bu yıl yakalanan ve terör örgütünün “bölge talebe mesulü” olan F.B. de evde kalan öğrenciler için tutulan çetele kapsamında hangi öğrencinin ne tür görevlere getirileceğinin belirlendiğini, bunun da örgütün “eyalet talebe mesulüne” bildirdiğini anlattı.
“Fetullah Gülen’in kitaplarını okumalarını ve videolarını izlemelerini sağladım”
E.K. de askeri okullara giden öğrencilerden sorumlu olduğu dönemde mahrem imamın kendisine verdiği talimat doğrultusunda hareket ettiğini belirterek, şunları kaydetti:
“Öğrencilerin okulda ders yönünden sıkıntılarının olup olmadıkları, ima ile namazlarını kılıp kılmadıkları konularında muhabbet edip yine üstüm konumundaki mahrem imamın verdiği talimatlar doğrultusunda Fetullah Gülen’in kitaplarını okumalarını ve videolarını izlemelerini sağladım. Bu esnada öğrencilerin durumlarını gözleyip hangisinin kaç sayfa kitap okuduğunu, kaç dakika dikkatli şekilde video izlediğini, hangisinin hangi derslerden sıkıntılarının olduğu hususlarında çetele tuttum. Bu çeteleyi kendisine karşı sorumlu olduğum ‘doktor’ konumundaki mahrem imamın düzenlediği istişare toplantısında kendisine verdim.”