Akbank, son iki gündür yaşanan sistemsel arıza ilişkin yeni bir açıklama yaptı. Sistemlerinin gelecek saatlerde kademeli devreye alınmasının hedeflendiği belirtildi.
Bankadan sabah saatlerinde yapılan açıklamada, “6 Temmuz’da başlayan ve bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler sürmektedir. Müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarımız bu sorundan etkilenmektedir. İlgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımız çözüm için çalışmalarına devam etmektedir.” ifadeleri kullanıldı.
Bankadan saat 16.15’te yapılan açıklamada ise şu ifadeler kullanıldı.
“Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz. Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizinle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz.”
Bilgilendirme pic.twitter.com/KwPkfDk4gi
— Akbank (@Akbank) July 7, 2021