Akbank, yaklaşık 2 gün süren sistem arıza nedeniyle yaşanan kesintilere yönelik “Müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır” açıklamasını yaptı.
Akbank’ın Twitter’dan yaptığı açıklama şöyle:
“Bazı sosyal medya hesaplarında bankamız müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir.
Söz konusu paylaşımlara karşı tüm yasal yollara başvurma hakkımız saklıdır.”
Bazı sosyal medya hesaplarında bankamız müşteri bilgilerine ulaşıldığı yönündeki iddialar kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Müşterilerimizin kişisel verileri her zaman olduğu gibi güvendedir.
Söz konusu paylaşımlara karşı tüm yasal yollara başvurma hakkımız saklıdır.— Akbank (@Akbank) July 8, 2021