Erişim Sıkıntısı Yaşanan Ziraat Bankası’ndan Açıklama

Erişim Sıkıntısı Yaşanan Ziraat Bankası'ndan Açıklama

Ziraat Bankası’nın mobil uygulamasına uzun bir süre giriş yapılamadı. Banka müşterileri, “Geçici süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz” uyarısıyla karşılaşırken, Ziraat Bankası’ndan açıklama geldi.

Ziraat Bankası’nın mobil uygulamasına sabah saatlerinde erişim sıkıntısı yaşandı.

Ziraat Bankası’ndan konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Ziraat Mobil’de yoğunluk kaynaklı kısmi erişim sorunları yaşanmaktadır. İşlemlerinizi diğer kanallarımızdan sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Gerek servis sağlayıcılarımızla gerekse teknik birimlerimizle sorunu en kısa sürede gidermek için çalışıyoruz. Yaşanılan erişim sorunu için özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz” dendi.

Zafer Partisi
Zafer Partisi
Giriş Yap

Haberiniz.com.tr ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!