Ebeveyn ve çocuklara yönelik yerli bilinçli farkındalık (mindfulness) ve uyku uygulaması “Anda Burada”, isimini değiştirdi. Uygulama, “Nowanda” ismiyle global pazarlara açıldı. Anda Burada, geçtiğimiz şubat ayında 3 milyon dolar değerleme ile ilk çekirdek yatırımını almıştı.
Nowanda, anne-babalara yönelik “bilinçli evebeynlik” içerikleri ve İngilizce dil seçeneği ile yenilendi. Eylülün ikinci haftası lansmanını gerçekleştiren marka, bilinçli ebeveynlik ve kendine ebeveynlik alanına odaklanıyor. Uygulama, “çocuk modu” özelliği ile kullanıcılarına benzersiz bir deneyim sunuyor.
Nowanda, yaştan bağımsız olarak büyümenin ve gelişmenin devam eden bir süreç olduğunu vurgulayan “Büyümek Her Yaşta Güzel” sloganıyla yola çıktı. Sağlıklı nesillerin ancak sağlıklı ebeveynler tarafından yetiştirilebileceği inancıyla hizmet veren farkındalık uygulaması, ebeveynlerin oksijen maskelerini önce kendilerine takmalarını, farkındalıklarını, huzur ve esenliklerini artırmalarını hedefliyor.
Yücel: Ebeveynlerin evrensel acı noktalarına hitap eden içerikler üretiyoruz
Nowanda Kurucu Ortağı ve CEO’su Şölen Yücel, farkındalık uygulaması Nowanda ile yeni bir dönem başlamasından büyük heyecan duyduklarını belirterek, “Ebeveynlerin evrensel acı noktalarına hitap eden içerikler üretiyoruz. Dünyanın her yerindeki ebeveynlere ve çocuklara zihinsel sağlık desteği verebilmek bizi çok mutlu ediyor.” dedi.
Nowanda Yönetim Kurulu Başkanı Faika Ergüder ise, Nowanda için hayallerinin çok büyük olduğunu vurgulayarak, “Global pazarlarda derinleşme hedefi taşıyoruz. Çok yakında İspanyolca dil seçeneği de ekleyerek, yeni pazarları hedefliyoruz.” sözlerini kaydetti.
Nowanda, 2023 yılında ikinci çekirdek yatırım turuna çıkmayı ve yeni partnerlerle büyümeyi hedefliyor.